19.08.2012

ready for school



Nu hvor jeg skal til at starte på universitetet, skulle pinalhuset lige opgraderes, så derfor valgte min søster og jeg at tage et smut op i centeret og købe ind til det. Det blev i alt til to kuglepenne, en stiftblyant + stifter, to overstregnings tusser, to kalligrafi penne, (tænker at de ville være rigtig gode at have nu hvor jeg skal til at studere kinesisk, og sikkert skrive en masse tegn) "penalhuset" er godt nok en clutch, som er købt i vero moda, men synes at rigtige pinalhuse er så kedelige, og da denne passede lige i størrelsen, blev det altså den i stedet for, også selvfølgelig en studie kalender. 
Alt i alt nogle fine og praktiske ting! så mangler jeg bare at finde mig en skoletaske, også er jeg klar! glæder mig godt nok til at komme i gang!


2 kommentarer:

  1. Puha, det kunne være at jeg skulle gøre det samme, starter HD næste uge :)

    http://www.nataschacoester.dk/2012/08/giveaway-jane-konig.html

    SvarSlet
  2. fedt :)) .. jeg er i vært fald glad for jeg har det på plads, der er godt nok meget man skal have styr på !

    - tjekkede lige dit link, fed give away! tror straks at jeg vil gå ind og deltage ;)

    SvarSlet